1 år i "nya" familjen

2012-05-19 @ 19:08:17

1-år sedan jag flyttade in hos den "nya" värdfamiljen!! 1 helt år! Galet. Är glad att jag hittade denna familjen och har så många roliga minnen med dem!!

Idag firar jag dock genom att jobba helg medan mina värdföräldrar är i Texas. Åtminstone sa dem att dem tog en extra skål för mig ikväll.. tack liksom ;) Fast ska inte klaga, kan räkna helgerna jag jobbat på under det här året på 1 hand! För det mesta är det mina värdföräldrar som är hemma och kör och hämtar mig från bussar/tåg/flyg mm så jag kan åka iväg och ha kul :)

Skickade kort till mina 1-års vänner Cornelia & Merita häromdagen och idag fick jag ett kort tillbaka av Merita! Kul med post, inte så ofta man får :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback