The hunger games

2012-03-29 @ 05:38:14

Igår kväll var jag och Cornelia på bio i friendship heights och såg the hunger games. Mycket bra!

Den är super populär här och såklart vill alla nu ha sånna flätor dem har i den filmen. När jag lämnade ungarna på skolan idag i carpoolen hade varenda unge som kom utspringande i sina skoluniformer håret i flätor. Och JA det var från filmen.

N var hemma idag, han har spring break. Lite segt då han håller på att göra iordning sitt rum ( sedan typ 1 år tillbaka..) och nu måste han tydligen tillslut bli klar. Tråååk för mig som vill ta honom till mallet, poolen eller göra ngt kul ;)

Igår åkte jag och N iaf med kreditkortet till Ikea och köpte lite grejer (inredning till honom och mat: köttbullar, sylt mm). Lunchade också där. Sånt gillar vi.

Nu ska jag sova! Nightiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback