1 ÅR I USA!!!!!!!!

2012-03-07 @ 22:38:03

För ett år sedan den 7 mars 2011 landade jag i New Jersey för att ta en sen buss till Au Pair skolan i New York!

Helt sjukt att det redan gått ett år. Tiden har sprungit iväg med så mycket roliga saker som hänt och så många människor jag mött. Vissa kommer jag aldrig glömma och vi kommer vara vänner för alltid. Har så många minnen från alla resor och utflykter. Från min värdfamilj och från alla restaurangbesök/fikor/bio/filmkvällar och allt vi gjort på vardagskvällarna. Alla utgångar på helgerna. Alla timtal vi spenderat på roadtrips i min bil med musiken pumpandes. Kommer aldrig glömma det här året,

och det bästa är att det inte är över!!!

Imorgon flyger jag till Hawaii för två veckors semester sen kommer jag tillbaka för att stanna tills sommaren!

Älska Au Pair livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback