Time will pass.

2012-06-28 @ 05:31:35
Hej!
 
Som ni förstod så var texas jätte kul. Turistande, badande, promenerande, åkte upp i ett högt torn, åkte båt på rivern, såg på teater och år massa mexikansk mat.  Hann även med två utgångar. Texas är coolt!
 
I veckan hängde jag sen med mina bästa vänner och vi hittade som vanligt på massa roliga grejer. I fredags var det midsommar firande hos mig. Min värdfamilj gjorde i ordning verandan på framsidan för jag bestämt ville sitta ute fast det såg lite grått ut. Så med ljuslyktor överallt, god svensk mat och massa alkohol (som dem hade köpt) hade jag 10 kompisar (6 svenska, 4 tyska) över och vi hade en jätte rolig kväll. Roligast hade nog min värdfamilj som alla låg dubbelvikta över dem svenska sångerna och groddanserna.
 
På kvällen gick vi ut på Midtown och dansade.
 
Lördagen var det upp med tuppen och äta resterna från dagen innan (man får ju passa på innan mina värdbarn kommer). Efter frullen åkte jag Cornelia och Emelie till min pool och chilla några timmar. Jag och C fortsatte sen till Mallet.
 
Lite rester från alkoholen dagen innan och vi var redo att gå ut igen. Barrunda för mig och C mellan M.I.A, Public, Spot, Midtown och Lucky bar. Det var också Meritas 21 årsdag! Grattis till henne!!
 
Efterfest och sedan ville jag och Merita se soluppgången vid monumenten. Tog oss en promme från Dupont Circle ner till the Mall (ca 1 timme? haha) och tog massa silly kort och hade kul.
 
Söndag var det  hem till Merita och hennes pool sen midsommar picknick med SWEA. As nice. Too bad alla tjockisar åt upp våfflorna innan jag hann fram!!  Med bästa vänner låg vi sen alla på hög på en filt och åt svensk mat.
 
Det här var min sista helg i DC. Kan inte fatta det. SISTA.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback