Tennis&Zumba

2012-04-25 @ 20:46:59

Borjade dagen med att tappa ner min itouch bakom sangen. Da att tilllagga att min sang sitter fast i vaggen och det ar ca 1 cm mellanrum fran vaggen, och DAR fick min itouch exakt plats. WFT liksom!! Forsokte med galgar och alla mojliga grejer fran koket men ar ju omojligt!! Ringde min vpappa pa jobbet som att det var varsta katastrofen och han lova att forsoka flytta sangen ikvall ;)

Gott for kanner mig helt handikappad av att behova starta en DATOR och kolla FB mm. Plus att min dator tar 5 timmar att bara starta sa anvander vfamiljens nu.


Nog om det. Idag  blev det mycket traning! En promenad till skolan med barnen, tillbaka hem, en promenad till gymmet, Zumba timme. promenad tillbaka hem och sedan bil till Cornelia for en timmes tennis med henne och Felicia satt fint idag!

Tennis var riktigt kul och skont att vara ute i solen! Nu har jag och C bestamt att vi ska kora varje vecka. Sa varsta tennisproffset kommer jag komma hem som!! typ ..haha

Borjar jobba om 15 min sa ska gora mig klar! Dagens uppgift: forsoka motsta dem nybakade brownisarna pa koksbordet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback