Dag 66

2011-05-12 @ 00:03:11
Hellu!

Imorgon flyttar Linn till sin nya familj i Connecticut så vi tog en sista middag på cheesecake factory vid lunch idag. Hann även med lite shopping och starbucks innan hon skulle börja jobba igen och vi sa hej då för ett tag.
Men jag vill ju hälsa på däruppe snart så ska nog inte gå för länge!

Fått mycket frågor om den nya familjen så lika bra att skriva det här. Den nya bor alltså också i DC, ca 10 min från där jag befinner mig nu. Utan trafik (vilket typ aldrig händer..) så skulle det ta ca 15 min med bil in till stan (till vita huset mm). 

I huset bor en pappa, låtsasmamma och tre killar 10, 12 och 13 år. Är mest 10 åringen jag ska ta hand om men han är ju stor så tror inte det blir fööör jobbigt. Ska jobba lite på morgonen och göra frukost, typ gröt eller flingor, promenera med dem till skolan med hundarna och sedan är jag ledig fram till kl 14. Då ska jag gå och möta dem med hundarna, gå hem. Ge dem mellis och säga till dem att göra läxorna. Sen ska jag väl göra lite av deras tvätt däremellan. Aa sen bara hålla koll på 10-åringen, kanske göra något med honom tills föräldrarna kommer hem. Sen slutar jag kl 7. Schemat verkar alltså vara väldigt chill ;)

Har tydligen också hela juli ledigt eftersom pojkarna bor hos sin mamma då. NAJS!!

Har bränt mig i anstiktet idag sådär lite snyggt idag också. Solen stekte på sjukt mycket och måste varit närmare 30C varmt! Nu ska jag ut på en kvällspromenad sen åka med och hämta mexikansk mat.

Hoppas ni haft en bra dag ♥



På Cheesecake factory.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback