Saturdaaaaaaaaay!

2011-05-07 @ 16:35:58

Godmorgon!

Igår åkte jag och Candy till ett shoppingmall och spenderade några timmar där. Åt även på någon fattig restaurang. Efter det hämtade S upp och och körde Candy till metron och mig hem. Börjar känna mig fett jobbig eftersom hon får köra mig hela tiden, men förhoppningsvis ska jag inte ska stanna här så länge till ;)

Idag blir det ett besök på svenska ambassaden. Den är tydligen känd här, amerikanarna snackar om något vitt rum man går in i och blir lugn och massa avkopplingsgrejer, haha, får se. Sen framåt kvällen ska jag ut med några tjejer. Tror nästan jag gör mig iordning och stannar där i stan tills kvällen och sen möter dem andra. Orkar inte åka fram och tillbaka, tar typ 30 min varje väg.

Ringde förresten upp familjen igårkväll. Någon annan svarade och sa att dem inte var hemma men kom hem idag..så vi får väl se.

xoxo 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback