Inatt dansade folket utanför vita huset

2011-05-02 @ 16:42:02
Inatt dansade folket utanför vita huset. Tyvärr hade jag ju redan gått och lagt mig innan dem berättade det. Kunde ju sagt att de dödat honom lite tidigare så jag inte missade alla händelser där utanför. Kanske får åka in idag och se om det ännu händer något. Har ju inte så upptagen schema just nu liksom.

Datorn hade sitt egna liv igår så blev inget publiserat inlägg.

Igår åkte jag upp till Wilmington. Mamman och de tre barnen kom och mötte mig. Dem var jätte trevliga. Sen åkte vi rakt ut i skogen, där dem bodde. Inga gatlampor, långt mellan grannarna, nothing. Där vill inte jag bo. Så det fick bli ett NEJ.

Så nu väntar jag på en ny familj igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback