when you get what you want but not what you need

2011-03-31 @ 16:25:14

Hejhej!

Smet över till starbacks så jag kunde gå in på internet medans H har ballet. Vet inte riktigt om jag får det för mamman eller inte, men ser dörren där hon är tvärsöver gatan, så när hon blir kidnappad kan jag ju bara springa över gatan och ta tillbaka henne. Det bästa är att det är två lärare på 5 barn och 2 anställda utanför så jag vet inte riktigt hur någon skull kunna ta henne ändå..






Vet ni vad jag har hittat i mitt rum? en mus. Frågade pappan igår om han kunde hjälpa mig ta bort den men hans svar var "har ni inte möss i sverige?" "DÅSÅ" Sen gick han upp.
Tolkar det som att han inte ville hjälpa mig alltså?

Eh ja, har inte så mycket roligt att säga eftersom jag jobbar hela tiden. Idag började jag 7 och gick upp fem i 7, trött.

Imorgon är det fredag, sköööönt
!!!

Hoppas det är bra med er! ♥

 

 

 


Kommentarer
Mamma

Du kan hälsa honom att i Sverige har vi riktiga karlar som hjälper till. Vilket stolpskott till man!!

2011-03-31 @ 20:01:24
hanana banana

åh fan va gött me starbucks! deras vanlijlatte e ju to die for;)

fast jag antar att du håller dig till dina chailattes haha.

miss ya <3

2011-04-01 @ 15:59:06
URL: http://gbghanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback