St Patricks day

2011-03-17 @ 19:10:16
Idag var jag med på sjukhuset med pojken. Han går dit och tränar talet två gånger i veckan. Åkte dit med mamman sen kom nannyn så åkte vi med honom till skolan. Börjar kännas onödigt att bara åka med i bilen och inte köra men mamman är inte säker på att mitt internationella körkort räcker så "en dag" ska vi åka till någon trafik grej för hon ska fändå fixa nytt körkort också. 

Mamman är typ världens mest stressade för övrigt. Springer runt runt och ut och in ur bilen för hon glömmer grejer hela tiden haha.  

Sitter och chillar just nu, är sjukt fint väder ute så ska nog gå ut en sväng och kolla in kvarteret innan vi ska hämta G igen. Hans skola är 40 min bort, fett jobbigt att åka dit hela tiden ;)

Idag är det St patricks day och alla är grönklädda. Kom dock på att jag inte har med mig en enda grön tröja! Men ska ändå inte göra något speciellt idag, ska nog istället kolla på paraden i stan på lördag! Om vi lyckas hitta dit vill säga.. ;)





Kommentarer
mallan

hoppas du har det bra och trivs gummen! men tar väl ett tag att vänja sig å så :) creapy ändå att ha huset fullt av anställda...haha. rika typ!? ha de brajjj hälsa från din snygga svenne-vän (A) (jag alltså) PUSS

2011-03-17 @ 19:52:38
Marika - Au Pair i D.C

St Patricks Day paraden var i söndags? Om det är den du menar eller går det någon annan parad?

2011-03-18 @ 18:25:41
URL: http://marreika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback