Seasons come and go but I will never change

2011-06-03 @ 16:03:40

Godmorgon/eftermiddag!

Klockan är snart 10 här och jag sitter och tar det lite lugnt innan jag ska klä på mig och sminka mig. Gick upp kl 6 och väckte killarna och gjorde frukost. Mamman hittade ett "report card"  i lillkillens väska och sen blev det ett himla liv. Han hade tydligen inte gjort alla läxor och ljugit om att han inte hade läxor så rapporten var inte bra alls. Jag gled upp på mitt rum en stund och när mamman skällt klart promenerade jag sen med killarna och hundarna till skolan. Dem slutar 12 idag så kort dag, sen skulle vi åkt till poolen men nu ska jag sitta hemma och kolla så att han gör ifatt alla sina läxor sen har han utegångsförbud. Tråkigt för mig ;) Tur att det är fredag och helg snart! Imorgon väntar något väldigt kul!!! :):)


Måste bara visa något äckligt..kolla man kan köpa krabbor intryckta i färgglada snäckskal i VA beach för 5 dollar. Asså jag fattar inte ens hur dem fick in dem? stackarna!!







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback