4 månader!

2011-07-07 @ 19:29:42

Hej!

Har haft besök från Linda som bor i New Jersey. Vi åkte på samma plan från Göteborg i Mars. Träffades en dag i NY för några veckor sedan och nu var hon här tisdag till torsdag.

Hur sjukt är det inte att det redan är 4 månader sedan vi åkte? Tiden går fort! Känns fortfarande som jag kom nyss. Även om jag hunnit med så himla mycket roliga saker på den här tiden! 8 månader to go! :)

Linda ville ju såklart se allt i Washington så vi har turistat runt. Tog en "hop on hop off" buss. Var kul jag såg massa grejer jag inte sett innan. Bland annat Pentagon (som man på ena långsidan kan se var planet flög in eftersom teglet är vitare där), declaration of independence (papprena dem skrev på 4 Juli), Arlington National Cemetery (Gravarna från 2:a världskriget). Dock var dessa ställen lite secret så man fick inte ta kort överallt. 



 






 




Lite historia sådär. Vi hann även med att chilla, äta glass, äta på Hard Rock Café och massa annat kul. Imorse körde jag bort Linda till metron och hon är nu på bussen upp till NY!


Kommentarer
Linn

Gu va roligt! :) Jag kommer till DC i slutet av juli med min svenska familj så då måste vi träffas och jag måste ta med familjen på en sån där busstur :)

Massa kramar

2011-07-08 @ 04:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback