Right there

2011-07-25 @ 17:01:21

Häng i Central Park för 2 veckor sen :)



Hade ett jätte mysig picknick igår med alla au-pairer och värdfamiljer. Min värdpappa gjorde pasta sallad och jag och Sandra köpte frukt vi hade med oss. Satt i skuggan i en stor park. Barnen målade med ansiktsfärg, dem vuxna minglade runt och vi au pairer, satt och tryckte i oss alla godsaker och berättade om allt det senaste skvallret och hade roligt. När picknicken var över åkte min familj hem och jag åkte med Merita på en liten avskedsfest i en annan park. När vi inte kunde stå ut med att vara ute mer i värmen åkte vi och hyrde film. Det blev beastly som vi såg hemma hos mig.  


Kommentarer
paddan

fyfan din gris, jag vill också ha värme!!! bara massa jävla regn här..

2011-07-26 @ 11:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback