EMMA

2011-07-23 @ 18:18:54
Jaha grattis till mig själv på namnsdagen! ;)

Denna helgen har jag inget planerat. Men ska bli rätt skönt att bara chilla. Imorgon har jag Lcc-möte. Picnic med värdfamiljerna. Kommer svettas ihjäl. Befinner oss faktiskt på samma bredgrad som Marocko. 40+ och extremt hög luftfuktighet. I 4 dagar har nu farenheit överskridit 100 grader, även om den upplevda temperaturen pga sol och luft är närmare 110. Varje gång man går ut slår värmen i mot en och man får svårt att andas. Utan AC'n undrar jag hur man skulle överlevt.


Förra mötet på Silver Diner - bästa milkshakes!




Kommentarer
Linda

men du ! GRATTIS !

2011-07-24 @ 07:20:00
hanniiiie

naaw förlåt, glömde o gratta dig!

hehe e typ den enda namnsdagen som jag vet utan att behöva kolla i almenackan :P

men grattis i efterskott påddi EMMA! :)



miss yaaaaaaaa <3

2011-07-25 @ 13:06:11
URL: http://gbghanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback