Skidor

2011-01-07 @ 00:00:07
Längdskidåkning blev det idag. Hela familjen åkte ut till Åkulla. Mamma och pappa promenerade med Maya medan jag och Johanna åkte. Blev varmchokalad och bullar i värmestugan sen och jag har redan ont i benen efter dagen, men kul var det!

Både igår kväll
och ikväll har jag varit hemma och chillat. Igår med hyrfilm och Molly och idag med Mamma mia och familjen.


Hade ingen bild från idag så vi tar en på mig och min katt Lukas som numera bor hos mina kusiner, sötiii


Kommentarer
hankey

hahhaha gammla goda naken-lukas med päls!

gillade han bättre utan, han var mycke roligare då att titta på :P

2011-01-07 @ 13:05:26
URL: http://gbghanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback