I wanna go

2011-08-16 @ 18:31:24
Poolpartyt var rätt nice. Ballonger, stora skyltar, två jätte tårtor som såklart var special designade. Jag, Merita och Olivia stekte i solen och badade. Ungarna hoppade runt i vattnet med tårta över hela sig och de vuxna stog i mitten och pratade. 1-åringen fick så sjukt många stora presenter men ingen öppnade dem utan tog bara hem alla inslagna. Sjöng iallafall happybirthday och blåste ut ljuset.

Senare på kvällen åkte jag och Merita till ett avskedparty. 30 pers och lägerel och grillande av marsmallows i mörkret på en av tjejernas stora tomt uppe i Potomac. Husen där är inte små alltså!! 

Igår vad jag ledig på dagen. Mina killar jobbar med sina "boysscout" på ett tivoli. Körde dem dit vid 8 sen åkte jag och fikade med Jenny som jag inte sett på 2 månader. Efter det åkte jag och Merita till Haircuttery och fixade håret.
 


Idag är jag också ledig men måste vara hemma för att några håller på och fixar trädgården. Så amerikanskt att ha någon här hela tiden. Är det inte köket så är det diskmaskin till tvättmaskin till att städa huset till trädgården till att vänta på ett paket. Alltid är det någon som är på väg hit.


Kommentarer
The number one blogreader!

Hej min favoritbloggare!



Först av allt vill jag tacka för en grym blogg även fast jag tyckte den var bättre när din snygga kusin Frida var med i den ibland! Jag vill också säga att dina "tidsskillnads klocka" går fel, klockan är nu 13:21 i Sverige och inte 12:21 som din klocka säger!

Ville bara påpeka detta lilla fel i din annars så felfria blogg! Saknar att se dig steka korv på TG, Love Your number one blogreader

2011-08-17 @ 13:27:26
mallan

långt hår du fått gummeeen! fint :)

2011-08-21 @ 12:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback