One night only

2011-04-03 @ 16:59:24

Hejhej!

Igår var jag ute och sprang sedan åkte vi till China town och åt på rastaurang. Efter det blev det utgång (efter måånga missförstånd vart vi skulle möta upp de andra). Linn fick tyvärr ta en taxi hem eftersom hon inte fyllt 21 men jag kom in och hängde med de andra au pairerna. Vi var på ett latinamerikanskt ställe så alla var typ 1 meter långa och dansade som galningar. Var kul att titta på dem men stannade inte så länge, kände mig som en jätte med lysande hår som aldrig dansat innan. haha. 

Att ta taxin hem var rätt spännande. Världens suraste chafför som inte visste vart vi skulle och jag hittar inte aas bra här heller men lyckades iallafall guida honom hem. Sen när vi kom fram så tog han inte VISA kort. Suck, skrapade ihop alla mina kontanter men saknades typ 1 dollar ändå. Han blev ännu surare men släppte iallafall av mig hemma. Det som var bra var att det tog typ 25 min att åka hem men kostade bara 83 kronor!!

Orkar inte hämsta sladden till bilderna sen helgen så ni får en bild från NY istället!



Rockefeller center

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback