April 27, 2011

2011-04-27 @ 23:36:16

Idag tog jag en promenad i området sen åkte jag och mötte Linn i Bethesda. Vi åt lunch på en restaurang och gick runt och kollade lite. Tiden gick jätte fort så hann inte gör så mycket mer innan hon skulle hämta barnen på skolan. Min Lcc var snäll och körde och lämna/hämtade mig vid stationen.

Nu sitter jag vid datorn och lyssnar på när hennes 16-åriga son spelar piano nere i vardagsrummet. Hennes barn verkar vara väldigt ordentliga. Igår bad den 14-åriga tjejen en bön innan vi åt. Jag blev så förvånad att jag bara kollade på henne. Sen efter kom jag på att jag kanske också skulle knäppt händerna och sagt amen som de andra?

Verkar inte hända sådär jätte mycket med min gamla värdfamilj. Vill ha mina väskor men inte lätt att få tag på dem. Efter massa obesvarade samtal och mail har vi nu fått ett svar "hur lång tid tar det att skriva under papprena?" Från min värdmamma..inget om min väska och när vi kan hämta den alltså.

Här kan ni få kolla på några av Linns bilder sen igår;



Katedralen är tydligen världens 6:e största enligt linns blogg ;)


Jag och Linn utanför


 
Tulpaner upp till midjan på mig


Alla bänkar är tillängnade någon. Denna till fyra personer.


Flööwers everywhere.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback