Orlando, Florida

2011-04-10 @ 03:02:59
Hejhej!

Här i florida är det aaaaas varmt och skönt. Bor på ett lyx hotell så har det bra!




Resan gick bra, men gick inte as smidigt att ta sig genom security. H stod och skrek "jag mår illa jag mår illa", vi hade as mycket packning som skulle upp på bandet, alla skulle ta av skor och tröjor men dem vägrade och G smet fram genom allt så allt pep och vakterna fick fånga honom. Sen skulle alla deras väskor kollas också..min var den enda som klarade sig. Tog 20 min för oss att komma genom säkerhetskontrollen..Inte as smidigt alltså! Första gången jag sett barnen helt crazy :P

Vi började med ett dopp i poolerna när vi kom fram. Sjukt skönt! Mammans konferens började sen så jag och barnen hyrde film i tv:n och beställde upp mat från roomservice. Sedan efterrätt och allt. Yammie.

Dagen efter skulle mamman ha möte kl 7 så då beställde jag upp frukost till oss och vi såg tre filmer på rad. Började klättra på väggarna av uttråkighet sedan. Väntade tills kl 14 och då skulle vi till disneyland men H började spy så blev inget med det. Bra att vi var på hotell så någon annan fick städa, sjukt äckligt ju! ;)

Blev iallafall lite simmande i poolen på kvällen innan mamman skulle iväg igen och vi än en gång ringde roomservice och hyrde film.

Idag (efter att ha suttit inne på hotellet i några timmar) kom vi iallafall iväg till Epcot Center (en del av disney). Åkte lite grejer och kollade runt i dem olika länderna som var uppbyggda. Var helt jätte jätte varmt och soligt. Mamman ville att vi skulle hinna med ALLT så sprang runt och skyndade hela tiden. Barnen tyckte det var kul, men hade nog varit mer nöjda med hälften och ta det lite lungt. Så kände iallafall jag ;) 

Nu är klockan halv nio och båda barnen sover. En från roomservice kom och knacka och fråga om "mina barn" ville ha några kakor eller något.  Flera som trott att dem är mina barn istället för min värdmammas, hon är över 50 så inte så många som tror att hon har 4-åringar, hon blir inte så glad när dem ser henne som mormorn, hehehe ;)
 
Imorgon, om allt får som planerat, ska vi till själva disney parken!

Det var allt från Florida just nu! PUSS♥

 





Kommentarer
malle

jaa borde vi :D hare så bra på disneeeyy!

2011-04-10 @ 15:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback