Resurrection Sunday

2011-04-25 @ 00:58:45
Hallå igen!

Imorse fick jag en "easter basket" med massa godis och en tröja från Cultural Care. Efter lite pannkaks frukost hjälpte jag till att gömma en miljon små påskägg i trädgården och sedan plockade jag blommor som skulle stå på borden plus att jag la ut några dukar. Fick verkligen de jobbigaste uppdragen ;)

Folket kom vid två och hela trädgården och huset var fyllt med folk. Barnen letade ägg, lekte och åt godis och de vuxna åt lite förrätt som bestod av tortilla chips med dip typ. Efter några timmar var det dags att äta ute i solen på tomten. Maten såg ut som julmat typ, skinka, korv och massa små mat man plockade ihop. Rätt gott förutom den läskiga korven. Sen blev det även en cupcake till efterrätt.

Nu sitter jag och chillar på rummet och trycker i mig resten av godiset, gott! Den här dagen kallas förresten Resurrection Sunday (återuppståndelse söndagen) så ni vet.



jag med min coola påskkorg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback