Manikyr

2011-04-12 @ 21:54:28

Idag gjorde jag barnen iordning sen körde Nannyn iväg dem till skolan och jag fick ledigt ett tag. Träffade Linn och vi promenerade till en nagelsalong och gjorde manikyr. Jag bara fixade och målade mina medan Linn förlängde sina. Efter det åt vi på en resaturang i närheten och sedan promenerade vi hem igen.

När jag var typ en minut från hemmet ringde min värdmamma och var sur och skrek för att jag inte jobbade. Då slutade tydligen G tidigare idag än vanligt (vilket hon inte sagt något om) så jag skulle varit hemma tidigare. Det hade ju varit bra att veta innan..

Nu är barnen och träffar sin pappa en stund och jag tror jag har ledigt. Men förmodligen inte? Eller? Ingen som vet.


Hoppas på att ha möte med min
LCC ikväll, men min värdmamma kommer väl vara "upptagen" som vanligt antar jag..

Hade iallafall en trevlig förmiddag, skönt att komma bort från konstigafamiljen en stund!



Så här ser dem ut nu, lite franskmanikyr mm, men syns inte så bra här ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback