Hemma hos min LCC

2011-04-27 @ 01:32:46

Hej!

Nu är jag hemma hos min LCC. Här ska jag bo tills jag får min nya familj. Vilket-ska-bli-väldigt-snart-hoppas-jag.

Tog metron och träffade Linn en stund efter jag kommit hit och lämnat mina grejer. Vi köpte med oss lite mat och satt ute på en bänk i solen och åt. Efter det gick vi och kollade på Washington National Cathedral. Väldigt fin utsikt högst upp. Efter att ha tagit massa kort där uppe tog vi oss vidare till Starbucks, köpte lite fika och satte oss och smaskade på det. Var 30 grader varmt idag så fick bli skuggan den gången faktiskt. 

Jag tog många bilder med min lilla kamera men så kom jag på att sladden till den är hos min gamla vfamilj och simkortet funkar inte att sätta in direkt, så inga bilder idag..

GODNATT.  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback