update från malta

2010-09-15 @ 19:09:29

Hey!

Allt är verkligen över förväntan här på Malta. Skolan är jätte bra och stor (två byggnader med fem våningar!) Fint där inne, lärarna är jätte bra. Alla som jag mött här är jätte trevliga.

I måndags gjorde vi först prov för att se vilken klass man skulle gå i. Medans lärarna rättade provet hade vi sen två timmars rast. Då gick jag och svenskarna ner på beachen, badade fötterna och solade.

Efter det gick vi i skolan tills 14.30 sen gick vi och åt. På kvällen var det välkomstmiddag på ett jätte mysigt ställe. Dock är jag rädd för kött och ben så vågade inte äta;)

Igår var det skola igen, sedan beachen och fest på kvällen. Idag blev det trampbåt vid stranden och sola på balkongen efter skolan. Nu ska jag byta om så ska vi ut ett gäng och fira Wendy som fyller år idag.

Är lite stressade så kanske inte bästa inlägget, men kommer bättre med bilder någon annan dag!

Allt är iallafall sjukt bra :) /E ♥ 



Kommentarer
malin ericson

heej gommen va kul att höra att du trivs! låter ju suuper :D hahah var placeringstestet ungefär samma nivå som i huntington `? ;) <3

2010-09-15 @ 19:59:13
URL: http://malinericsons.blogg.se/
felicia

Guuuuuuud va skönt duu! Hoppas dom tar hand om dig ;) <3

2010-09-16 @ 11:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback