Snartsnartsnart!!

2010-09-11 @ 15:26:03

Så nu är jag färdigpackad. Några kilos övervikt på båda handbagage och väska men jag hoppas dem är snälla. Annars får jag väl bara betala till.

Shit kan inte fatta att jag ska vara borta så länge! Har liksom inte förberett mig mentalt. För en vecka sen satt jag hemma hos Felicia och förfestade och hade inte en aning om att nästa lördag skulle vara min sista i Varberg på flera månader!!

Ska bli så sjukt kul att åka iväg, är taggad till tusen!

Wish me good luck ♥♥♥


Kommentarer
fjortis på torget

åh neeej! ska du åka bort? :O åhh, men du är ju bästa bloggaren i vabbe, det kommer bli tomt utan din goda korv på TG!!! men lova att du fortsätter blogga!! du är bäst <3<3<3<3<3<3<3<3333333

2010-09-11 @ 22:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback