MALTA?!

2010-09-06 @ 22:36:10

Har bokat en termin på Malta nu!! Måste vänta på bekräftelse att det finns platser. och att boendet finns kvar och massa, men jag hoppas hoppas det ska gå bra!!!! :D

Idag har jag ringt och ringt och kollat på datorn efter att plugga utomlands med min budget. Total vändning mot england som jag skrev igår, men mycket billigare och varmare där. FAN OM DET ÄR FULLT NU!! :@

Annars har jag städat mitt rum så det glänser idag och inte varit på en powerwalk. Lite missade samtal mm mellan mig och madde sen när vi äntlligen fick tag på varandra satt jag redan nergosad i soffan med massa nötter och kände att jag inte orkade resa mig byta om ;) Tar igen det en annan dag!  

Hoppas ni haft en bra dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback