How to say hello

2010-09-27 @ 22:24:12

Börjar typ bli helt osäker på hur jag ska hälsa. Alla på skolan gör så olika. haha vissa tycker man är konstig om man skakar hand och hälsar. Typ som man tror man är värsta vuxna seriösa buisnessman. Fast brukar ändå räcka fram min knytnäve så fort jag kan innan några svettig spanjor eller maltes har sina äckliga läppar mot mina kinder. Okej om dem är snygga men det händer ju aldrig.  

Iallafall, var varken ute igår eller sprang imorse.. men var i skolan idag. Det var roligt som vanligt. (på riktigt alltså). Efter skolan följde jag med till hotellet där de flesta svenskar bor och chillade med dem hela eftermiddgen. Gjorde till och med lite läxor.

Åt ris (ej pasta!!) och kyckling i currysås på en restaurang framåt kvällen med Linn och Chris. Orkade inte vänta på bussen hem så gick hela vägen i 50 min. Var visst längre och mörkare väg än jag trodde.. men det gick bra ändå ;)

Hoppas ni haft en bra dag ♥
  


afternoon break


Kommentarer
matilda

haha låter som våra promenader i mörkret i USA ;)

2010-09-28 @ 21:53:31
URL: http://matildakallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback