Tell the DJ all night long

2010-11-14 @ 18:41:51
Medans jag sitter och väntar på Elli kan jag ju lika gära uppdatera lite till.

Låt oss säga att helgen började med denna middag på skolan. Det var mycket riktigt goda grejer. Dom svenska grejerna var godast (faktiskt sant!) men många andra grejer var det inget fel på heller. Mest fel på namnen på maten ;)


Danny, the teacher, står och gapar över den förtjusande svenska cidern i skolan. Hon till höger är min andra lärare Helen.


Lite av min mat. Ser as äckligt ut på den här bilden såg jag nu, men men det var det inte ;)



Några timmar senare på fredagen var det utgång på G. Här är vi på en kareoke bar i Pacceville. Martinas pojkvän var över och han var väldigt generös med allt som hette alkohol. Ohh ja. Det blev en lååång kväll.

Igår kväll var jag på bio med Debbi. Vi såg easy A. Kanske inte bästa film jag sett men det var ändå lite söt och rolig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback