November 1st

2010-11-01 @ 15:59:25

Hej!


Är nu hemma en sväng innan jag ska iväg och träna. Idag var en riktigt solig dag och jag och Elli satt på skolans takterass och solade mellan rasterna. Vår riktiga lärare var sjuk så vi hade en annan, vi skrattade hela tiden och lektionen var inte seriös någonstans, men det var skönt. Trött efter helgen. Haft fullt upp.

I fredags var det halloween party igen. Denna gången hos killarna som bodde under min gamla lägenhet. Det var jätte kul. Vid halv ett när festen var som bäst igång och lägenheten full med folk kom dock security och körde ut oss. Vi fortsatte ner till paceville och dansade på hugo's fram tills morgonen. 

På lördagen gick jag, elli, wendy, emma, said, andrez och chris till stranden och hängde där hela dagen. Framåt kvällen var det dags för chokladfestival. Det var heeelt crowded så man kunde typ inte röra sig, så det var lite jobbigt men annars var det mysigt där. Dem hade byggt en kyrka i choklad och ett rum med bord och stolar. Undra vem som var lycklig och fick äta det sen?

Igår blev skulle det bli sightseen runt ön. Vi åkte en bit sen gick vi av på en strand och låg där hela dagen. Så mycket såg vi av det..På kvällen blev det också lite utgång men inte så sent. Var bara konstiga människor ute. Förutom vi då.

Eftersom jag bara är hemma och sover emellanåt så får ni fortsätta vänta på nya bilder tills jag har tid ;)

Ha det bra ♥



haha äskar wendys pose när hon bygger sandslott

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback