M A J

2010-05-02 @ 19:58:11

sjukt rolig helg. På Linnea&Matildas 20- års fest blev det först god mat. Efter det kom tipspromenad om dem. Jag kunde dock typ noll frågor men på något sätt var det jag hade priset (en kort på L&M med deras autografer..) i luvan när jag gick till morgonen dagen efter..Hur gick det till undrade jag med när jag fick en hård kant i huvudet av att dra upp luvan dagen efter!!

Efter mat och tipspromenad blev det presentöppning och sedan började festen! Jag hade jätte roligt! Krogen i typ en timme hann vi också med :)

Efter jobbande i sju timmar dagen efter var jag skit trött men det var ju lördag kväll! Jag Malin och Felicia körde hårt dagen efter med med start hos Malin och sedan blev det en rolig kväll på Oscars! :)



Felicia & jag i fredags

Idag har jag mest chillat, gått en långpromenad med Maya, pluggat lite och firat mamma och pappa på deras 21-åriga bröllopsdag <3

Imorgon väntar roadtrip till okänd plats med två vänner..fortsättning följer då ;)

Tack för en trevlig helg alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback