23 Maj 2010

2010-05-23 @ 19:42:00

Kvällen: Alla hetnosar var hos Fellan och förfestade. Var kul. Lite problem med musiken emellanåt men gott godis och popcorn. En cykeltur till staden och sedan Oscars. Jag Molly Fellan och Hanna dansade och hade kul. Var väldigt lite folk ute bara.. Lite tråkigt. När klockan närmade sig två hade jag skit ont i fötterna så jag och Molly gick till TG och åt körv och pommes. Alldeldes för mycket. Sedan följde Molly med mig hem och sov. Myyyys *ler* *ler* *ler*
Linnea och Matilda var borta hela kvällen men de var tydligen på cheers?

Idag vaknade jag och frun vid 9. Hon åkte en stund senare, jag tog en dusch och sedan har jag pluggat konstant (förutom mat pauser) tills nu! PUH! Jag känner mig helt hjärn död..
Hoppas jag kommer ihåg någon till imorgon!


rip mina strumpbyxor & tröja efter förra helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback