Walks along the seine laughing in the rain

2010-03-06 @ 16:06:56

Sallut!

Nu är jag inne på Mcdonalds en sväng för internets skull. Solen skiner och vädret är skitfint ute, stör mig dock lite på det eftersom att innan idag när jag försökte vara ute och åka snowboard och var det snö, blåsigt och kallt..

Ska strax hem och duscha och äta något sedan blir det utgång ikväll igen! Likelike!

Sista helgen här föresten! Får passa på att njuta!

Sen det där när jag kommer hem exakt är inte riktigt bestämt..
Jag och Princillia pratade lite om att åka till Paris några dagar innan jag åker hem men blir svindyrt med tåg och hotell sen måste vi ju äta och så också, men är sjukt sugen!! 
Så kanske kommer jag hem nästa lördag, eller kanske några dagar senare.. ;) 




xoxo


Kommentarer
malle ericson

tiden går fort dö, snart äru back in lovely sweeden! höhö. paris låter najs också :)pussi

2010-03-06 @ 17:41:49
URL: http://malinericsons.blogg.se/
felicia

Fan hur ofta e man i Paris???!! ;) miss u

2010-03-07 @ 05:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback