Spring och våfflisdag!

2010-03-25 @ 21:56:25
Idag kom våren till Varberg!

Började dagen med en lång promenad med Maya (hundisen) och höll på att dö för att det var så varmt. HELT TIO GRADER!! ( haha i usa så grät vi typ när det var 14 för att det var så kallt:P )

Efter det klädde jag på mig lite mer ordentligt och gick och handlade mat och tog en sväng till systemet. Syssis hade inte vad jag skulle ha men kände mig tvungen att köpa lite ändå så jag inte fick gå mobbad ut.. 

Åt lite äckelnudlar innan jag mötte upp molly, matildi och fellan. Vi tog en fika, kollade affärer och satt och solade lite smått på torget innan jag drog till Asia spa för att färga fransar och ögonbryn och noppa ögonbrynen.

Blev helt okej, hon som gjorde det var bra. Mina ögon brukar svida sönder när man färgar fransarna men nu kunde jag se typ bara en minut efter att hon tagit bort färgen :)

hehe före och efter, inte bästaste bilderna men nu syns ögonbrynen iallafall :)

Pappa och jag drog sedan till Falkenberg för att fixa lite saker.

Tillbaka i Varberg några timmar senare gick jag på Gina, Vila och onyourMind som hade kvällsöppet och erbjudanden i varberg och shoppade lite :)

Nu har jag precis tryckt i mig föööör många våffflor! Men gott är det och man måste ju passa på när man typ aldrig äter det annars.

Hoppas ni också haft en bra dag!
Imorgon är det skola i Halmstad som gäller för min del!

KRAM


Kommentarer
malle ericson

hiih vi såg din fader på torget med maya när vi satt i sooolen

2010-03-25 @ 23:36:02
URL: http://malinericsons.blogg.se/
frugan

ooooj skrev jag matilda?? menade emma som äter glass, henne vill man käka upp!!!!! glassen iallafall........fniss

2010-03-27 @ 15:25:19
URL: http://malinericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback