RIP David

2010-03-30 @ 20:46:04

De hittade david i hamnen i varberg idag. Så läskigt! Undrar om han ramla eller om det var ett brott..

Idag har det varit en solig och vårig dag. Jag var ute två timmar på promenad med maya imorse. Stannade så hon kunde leka i apelviken, Kåsa och hamnen. Var riktigt härligt!
(Är även glad att hon inte fick upp något spår på människan i vattnen..) 


Efter promenaden kollade jag på Fame och blev så danssugen så var tvungen att plocka fram tåskorna och jazzskorna och köra en stund. Fan tänk att man levde för dansen i flera år.

Alla kompisar dansade och så fort man var med kompisar och hade tillfälle dansade man. Hemma hos någon, dansskolan eller i lokalen på området. Hade alltid någon uppvisning på G eller så var det träning inför tävling. Och utöver det hade man ju danslektioner 6ggr i veckan. Det var tider!

På söndagar hade jag dansförbud för att hinna med att göra läxor och plugga. haha. saknar det ibland, fast vet inte om jag hade pallat tempot längre ELLER kläderna.

haha nu måste jag vara nostaligsk och ge er lite bilder från en dansshow år 2006

                                                                     my lovely balettskor



snyggaste kläderna


vår hiphop grupp "Point" som vi tävlade i


Svansjön


Jazz


Step , Riverdance



logen


logen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback