2 Mars

2010-03-02 @ 16:20:01

Fan nu har tre av våra fem lampor i lägenheten gått sönder. Ofta vi tänker lägga pengar på nya glödlampor? Nej vi får ha det lite mörkt istället. I badrummet står nu en liten skrivbordslampa mitt på golvet och sedan har vi en stående lampa som vi flyttar runt lite..

 

Ja whatevver, tror inte ni är så intresserade av det,, däremot kanske ni vill veta att jag blev fan RIK på att gå ut igår! Tjänade 500 kr!  

 

Det var happy hour när me and Princess kom, så började med att köpa ett par drinkar.  

Efter ett tag kom en kille och frågade om han fick dansa på vårt bord (var på ett ställe typ som nyfiket, alla satt vid bord och snacka och gick runt lite bara). Vi ba ”jaha kanske de..” sedan sa han, ”alltså mina kompisar satsade 200 euro om jag gjorde det i bar överkropp, ni får hälften av pengarna”. Då tyckte vi att det var HELT OK.

 

Efter lite dansande för hans del flyttade vi över till deras bord och inkasserade 100 euro (1000 kr). N.A.J.S!!

 

Sedan bjöd de oss på drinkar resten av kvällen tills vi tröttnade på dem och drog vidare för att dansa.

 

En rolig kväll med massa människor från England, Frankrike och några från Sverige. Själv körde en as cool, fin blandning av språken. Ni skulle hört mig!

 

Idag är jag helt borta typ. Blir nog en hemmakväll.

 

Puss&kram Emma


Kommentarer
matilda

åhh fan va avundsjuk jag är!! låter som du har det riktigt jävla bra därborta :D vill med booort! passa på och njut gymmen, ses snart igen :) KYYSS

2010-03-04 @ 22:00:06
URL: http://matildakallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback