Summertime.

2010-06-27 @ 22:07:29
Midsommar var lyckad och rolig. Är nog min favorit högtid! Vill fira det igen! NU! Hände en del incidenter som jag inte kommer gå in på här men men hade väldigt roligt ändå ;)

I lördags jobbade jag natt. Sjukt mycket folk, fick jobba över en halv timme för vi kunde inte stänga med den milslånga kön. Vid halv sex i morse gick jag och la mig och sov till halv två.

Jag och Matilda gick sen en promenad längs strandpromenaden och mötte upp Filip som hade hittat mitt körkort. Tappade visst det i fredags..!

Resten av dagen har jag ägnat åt städning. Moppat tre gånger och torkat bordet typ 1000. Jordgubbas rester kanske man inte ska lämna på bordet i två dagar..

 


Tack för en trevlig midsommar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback