Sminkparty!

2010-06-22 @ 15:39:34

Mmm älskar min hosta jag har sedan Kreta resan. Den är ganska lugn på dagarna men sen när man ska sova DÅ ska den sätta igång. Perfekt så man inte kan sova!

Tills på fredag ska den fan va borta för då ska det festas som aldrig förr! MIDSOMMAR 2010! Kan ju inte bli annat än awesome!!

Idag har jag och Frida kämpat här hemma med att diska, laga mat, gå med maya, bada maya och sedan åkte vi till veterniären för vaccination. Efter det gick jag och Johanna några ärenden på stan.

Ikväll väntar sminkparty hos oss. Vet inte riktigt vad som väntar men min moster har med sig någon person så ska hon väl sminka oss eller något? Haha får se vad som händer helt enkelt ;)


Saknar solen på Kreta. Idag kan man nog sammanfatta vädret som GRÅTT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback