3 juniiii

2010-06-03 @ 23:54:03

Hej!

Idag vaknade jag av ett "lust att jobba?" -sms. Och klart jag hade det! Dock var det sjukt mycket folk och mina 9,5 timmar kändes som 10000000000,5 timmar! haha, men gott med pengar.

Nu sitter jag och väntar på Hanna och Sara som kommer hit från Visby. Försöker hålla mig sysselsatt så jag inte ska somna, är sjuukt trött! Undrar också när dem ska komma? De har inte kört på fastlandet eller på motorväg innan så är lite orolig att det kan dröja många måååånga timmar innan de lyckas hitta rätt stad och komma hitt!! Men jag ska tappert vänta;) Ska bli så roligt att träffa dem och få lite kvalitets tid med mina gamla gummer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback