snabba caaaash

2010-01-26 @ 23:26:58

Snabba cash var as bra, men var så mycket borttaget från boken så blev liiite besviken ändå. Är ju nästan alltid så när man läst boken innan ifs. Sånt som man själv tycker är viktiga scener i boken är borttagna eller förminskade. Jag hade ju velat se mer om vad som hände Camilla och det, men allt var ju borta. De nämnde inte ens dem där hororna i hela filmen! Var lite konstigt tyckte jag. 

Fast Joel Kinnaman var ju inte helt fel att titta på så det var lungt ändå.  

Förutom bio så blev det mysig fika på Fröken Olsson och lite shopping inför helgens festande. 

Däremot fattade jag inte hur man sänkte tantens röst i GPS:en på vägen hem! Man fick ju en mindre hjärtattack varje gång hon började skrika om höger och vänster. Men ja vi missade ju iallafall inte en enda avfart..!

Nu har jag precis kollat PH. Skönt att slippa Cimon. Han var ju sjukt störande. Fast det verkar ju bara vara jag som tycker! haha

GodNatt <3
 


Kommentarer
malle ericson

Haha matilda borde ju vara helt förstörd nu när Cimon åkte!! fan va häfti kommentars-sak du har här!! :O:O

2010-01-27 @ 00:40:54
URL: http://malinericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback