Högskolan agian

2010-01-21 @ 14:55:51
Gjorde ett nytt försök att läsa en kurs på högskolan. Bytte till filmvetenskap men inte var det mycket bättre. Eller jo var ju bättre att se en film och sen prata lite, än att lära sig alla englands kungar sedan 800-talet.
Så det var ju ganska soft och roligt. Men alltså känner att jag aldrig kan se mig själv hänga med dem andra på kursen.

Jag vill mest läsa en kurs för att ha något att göra och lära känna nya och träffa nya roliga människor.

Men när de andra går runt i rosa-grön tomteluvaliknande mössa eller oranga hängsle- byxor så orkar jag inte ens bry mig om personen är snäll i själva verket.

Låter ju jävligt ytligt så men nej jag kommer aldrig kunna hänga med dem! 

De som inte hade konstiga kläder/hår mm gick runt och sa massa filmcitat på engelska. och då menar jag inte att de sa citat en eller två gånger. Om och Om igen!! Jag började undra om de kunde prata en enda mening utan ett citat??

Förlåt om någon från den kursen läser här nu (vilket jag tror är minimal chans men ändå) fast jag känner bara att jag inte riktigt passade in där..

Var bara tvungen att skriva det! ;)


Kommentarer
matilda

HAHAHA, låter som du passar in som handen i handsken ;)

2010-01-22 @ 10:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback