Fika med massa tjejer!

2010-01-12 @ 19:21:00
Idag har jag fikat med tjejerna från min gamla klass. Det va mysigt. Löv them!
Vissa hade man inte sett på månader, andra varje dag sedan dess men var kul att se dem alla!

Såklart blev det som alltid jag och mina siamesiska tvillingar (satt ihop varje dag i tre månader på resan) som satt kvar till sist, efter att alla andra dragit iväg till bussar och träningar och allt de har för sig.

Föresten så är nästan hela min vecka uppbokad! Är lite chockad själv faktiskt!

Onsdag; Fira pappa 60år
Torsdag; Filmkväll
Fredag; JobbaNatt
Lördag; Bada och äta buffé på Gästis

Shit kolla, är ju helt uppbokad!!

Nästa vecka ska vi på fönstershopping och bio i Göteborg också. Fick nämligen hem biobiljetten idag redan!!
HA-HA till er som mobbade mig och inte trodde det funkade ;D
 
Trackback