ÅR 2010

2010-01-02 @ 14:35:05
Nyår var jätte kul! Middag med tjejerna först sedan till en fest sen vid tolvslaget var vi i stan. Fick ett liten oväntad början på året haha, men är nööjd med kvällen!

Kommer bilder senare, nu vaknade jag nyss (klockan två). Låter som jag sovit as länge men började nämligen året med att jobba natt så har faktiskt inte sovit så länge ändå.

Undrar varför man på mitt jobb valde att ha natt öppet 1 januari dock! Var helt sten dött på stan. Vid 2.15 kom det sju pers från krogen. Men ska inte klaga, jag fick äntligen lite inkomst igen!

Nu måste jag verkligen göra mig i ordning, ska till Operan i Göteborg och kolla på Guys and Dolls. Ska bli så roligt! Älskar musikaler och Operan!

Kommer bilder från Nyår imorgon!

Hoppas ert nyår också var bra :)

Puss och Kram


Kommentarer
Bella

Jag åkte till Stockholm. Föresten Gott nytt år, i efterskott!! Hoppas du fick en bra nyårsafton? kram :)

2010-01-02 @ 18:35:40
URL: http://bellablogg.se
Neha

Kul att du hade en bra kväll:D

2010-01-03 @ 13:30:33
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback