Hello!

2010-02-24 @ 18:21:27
Hello!

Nu har jag precis slutat skolan, men sitter kvar lite extra såklart, man vill ju inte lämna internet för snabbt;)

Allt är fortfarande bra här. Var ute och åkte snowboard idag men var så trött så orkade bara en timme.

Igår var jag och prinsessan på Chambre 9. Var Happy hour när vi kom dit vilket var väldigt trevligt! Vi träffade några finnar som försökte lära mig säga hej jag heter emma. Gick ju sådär:P nominominiuehiubn Emma lät de typ..

Ja whatevver, efter några timmar tappade jag bort Prinsess och hängde med finnarna. haha fast det var sjukt kul.

Fick massa drinkar och sprang runt i stan och träffade på konstiga människor. Pratade svenska engelska och franska i en konsig blandning hela kvällen. Undrar starkt om någon fattade vad jag sa? hiih

Nu  måste jag gå! Läraren vill gå hem :(

Kommer bilder i veckan!

Kramkram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback