Packning&Filmkväll

2010-02-11 @ 14:30:24

Hatar att resväskan blir full innan det känns som om man har börjat lägga i nåt! La ner jacka underställ mm sen när jag skulle lägg i vanliga kläder var ju väskan redan halvfull. Nu har jag iaf tagit bort hälften av kläderna så få väl nöja mig med det jag har. Vilket är ganska mycket egentligen, men fyra veckor! Vill ju inte typ gå runt i samma tre tjocktröjor så minst sju st måste ju med. Sen jeans och massa leggins och vanliga tröjor. Blir fullt alldeldes för snabbt!


Ikväll kommer några kompisar hit på filmkväll så ska vi käka ihop också. Jag ska laga någon as cool mat. typ. Blir säkert kul ikväll! Tyvärr så måste jag dammsuga lägenheten först bara vilket är mindre kul ..;)




-:2007:- hiihi

Kram ^^


Kommentarer
Micki

Haha fyfan vilken bild!..

2010-02-11 @ 15:26:54
matilda

såå fint :) hihi. tack för igår babe!

2010-02-12 @ 10:16:28
URL: http://matildakallqvist.blogg.se/
malle ericson

haha så snygga vi ääääär! yes, thanks för igår gummen, skitgo mat å så! pusssssssi

2010-02-12 @ 11:26:15
URL: http://malinericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback