molly är en tönt

2010-02-10 @ 22:32:29

Skrev precis ett långt inlägg så försvann allt..kul..!

Idag har det iallafall varit en emma&molly dag. Jag och mollsan har gått på stan, shoppat och gjort lite av mina ärenden. Sen blev det fika på expresso house. Och ingen mes fika, i över tre timmar satt vi där och såg folk gå och komma. Kändes som alla andra var där i en sekund.

För en stund sen kollade jag klart efterlyst. Brukar typ nevver se på det men idag handlade det ju om den försvunna killen i Varberg så var tvungen att titta. Så himla hemskt!

Imorgon blir det mysmiddag med lite brudar och sedan hyra film. Ska bli kul :)

Hoppas nu haft en  lika bra dag som mig!

Puss&Kram

PS. Nu sa töntmollis att man kunde ångra här om man tar ctrl z. BRA att jag fick vet det nu..!!!9"#%=)(/&%¤
haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback