Februari 1st

2010-02-01 @ 09:59:50
var helt sjukt trött igår. sov till tolv. var uppe till tre. gick och la mig en timme till och var fortfarande lika trött.
hade för typ andra gången i mitt liv ont i huvudet också. Ajajaj, stackars mig!

klassfesten var iallafall rolig! Vi började ju vid fem hos micki med lite tacos. Sedan drog vi vidare. Vet inte vart timmarna tog vägen. Den var sju sen var det helt plötligt dags att åka till krogis. Hann iallafall med att catcha upp allt, dansa och leka med felicias (?) kamera en hel del ;)

I stan gick jag till C&B och hängde in min jacka med de andra folket, sen ringde Matilda som kom med nästa taxi och ville till Oscars. Så blev ut i kylan utan jackan och in på oscis. Tur att man fick bidrag till inträdet och en drink så man inte gjorde av med några pengar ;)

Oscars var iallafall skitkul. Jag och Matilda och massa ED'sar skakade rumpa ordentligt.

Kvällen avslutades med lite exklusiv Tg-mat på rummet innan vi gick och la oss vid tre-tiden.


 
me




Tack för en jätte bra kväll! <3

Kommentarer
mdde

tack själv babe :) har fått en massa nya härliga blåmärken efter att jag låg och ålade på golvet men det är det värt ;) haha. massa ED'sar??

2010-02-01 @ 13:53:48
URL: http://matildakallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback