Bokat!

2010-02-04 @ 13:38:11
Igår var jag busy girl. Skulle vart med Molly men dissade henne för TG (<3). Vem hade inte gjort det lixom?! haha, nej men kunde inte säga nej till liiiiiiiite mer pengar, behöver en hel del till resan ;)
På kvällen var jag på Bodypump och dog lite. Sjukt jobbigt.

Idag har jag gått en lååångpomenat med Maya. Mötte en läskig hjort som vill äta upp oss också. Eller ja, han stirrade iallafall läskigt och sedan sprang hann iväg.

Vet ni vad jag nyss gjorde? Bokade min resa.

Chamonix i fyra veckor!!!!! :D
Börjar den 22 feb i Frankrike men får åka på helgen innan. Sedan kommer jag hem 21 Mars (helgen efter min födelsedag) och lördagen efter det blir det nog fest hos mig. Så boka upp er redan nu! ;)

Åh vad kul det ska bli!! Längtar!


KramKram

Kommentarer
Bella

Det låter kul :) händer idag då? kram :D

2010-02-04 @ 15:31:17
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback