<3

2010-02-13 @ 00:58:52
Middagen och filmkvällen igår var jätte bra!

Blev dock en skräckfilm så jag vågade inte titta så mycket, och Felicia blev lite döv av Mollys skrikande (för det var BARA hon som skrek..) Tog två bilder också. Vet inte om vi blivit så mycket äldre på två år om man kollar på bilden i förra inlägget? Inte Matilda iallafall ;)

TACK FÖR IGÅR!



                                                           gonna miss ya bitches (:



Nu ska jag sova en sista natt innan jag åker. Låter kanske lite konstigt med tanke på att jag inte åker förens på söndag och det är fredag idag, men jobbar natt imorgon. Så efter jobbet som stänger klockan 3 blir det städa till ca 4 och sedan hem och duscha snabbt för att sedan åka till Landvetter!

Är mest nervös för att när jag kommer fram ska jag hämta nycklarna i ett kuvert och sedan kolla på en karta för att hitta lägenheten. Hur fan ska det gå liksom?!
Hoppas min rumskompis redan är där, Princillia (eller prinsessan som jag börjat kalla hennne) så vet jag att jag gått rätt iallafall..och hoppas hon nu är normal! Du vet, snygg, sexig och singel! Eller ja iallafall gillar att fezzta!

Annars blir det solofest! Fellan sa att det var det nya, solofest alltså, och man vill ju vara först med allt liksom! Haha ...nee nu får jag tänka positivt!

Kommer säkert bli sjukt kul! :)

God natt på er<3


Kommentarer
felicia

Hihihihi Mycket mysig kväll :) Hälsa prinsessan nu så åker du dit o blir drottning tycker jag!! Solofesta inte allt för mycke bara ;);)

2010-02-13 @ 12:00:43
URL: http://waernqvist.blogg.se/
malle ericson

tur att du la upp samma bild två gånger gumman <3<3<3 hhih ALLA skrek, möjligtvis tog jag de högsta tonerna.. ;)have fun! KYSS

2010-02-13 @ 12:19:08
URL: http://malinericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback