Snön föll.

2010-12-16 @ 15:17:27
Vaknade av julsånger på torget och massa dagisbarn som skrattade. Torget var fullt med människor, åsnor, kameler och snön föll så där lagom fint. Klädde på mig snabbt för att komma ut i det härliga vintervädret med Maya. Väl ute började det blåsa och snöa sjukt mycket. Det blev en kort promenad och förmodligen enda gången jag gick ut idag. Kalltkalltkallt.

Min mobil vill inte vara med idag. Kan inte välja nätverk. Undra om det bara är min mobil eller om det har med snöstormen att göra? Känner mig handikappad utan den..tänk alla viktiga sms jag fått idag liksom!

Nu ska jag fortsätta och ta det lungt resten av dagen. Imorgon ska jag jobba monsterpasset (08-04) så bäst att vila idag!!



Kommentarer
molly

haha matildas tomteluva är bäst ;)

2010-12-16 @ 23:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback