JUL

2010-12-22 @ 20:41:00
Har haft fullt upp. I fredags jobbade jag som sagt 8 på morgonen till 4 på natten. Tur att det knappt var något folk ute på kvällen för hade nog inte klarat räkna 1+1 just då. Satt med värmeljus och min feta dunjacka och pratade med Cathrin hela kvällen innan vi städade en timme och gick hem. Jackan har nu hängt ute på vädring i x-antal dagar och doften börjar sakta försvinna, steeekooos♥

På lördagen kom Hannie hit. Vi gick på stan, fikade och hade trevligt. Framåt kvällen kom andra snygga brudar hem till mig och vi tog ett glas vin. eller två eller tre eller tio. Jätte trevligt var det iallafall! Kvällen fortsatte sen med Oskars och Kebab på Campino.

Dagen efter följdes sen av lite mer julklappsletande på stan med Hanna och en låång fika på blåddan. Molly kom även och tog en bagge i sin vackra coop skjorta! 

Har börjat jobba på att bli fett rik igen! Jobb på Volvo i måndags och idag. DET behövs!

Jag och Molly avklarade alla julklappsinköp
så nu är jag taggad för JULAFTON. Hoppas min Sis inte blir fast i Franfurt på vägen hem nu bara!!

GOD JUL

2009



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback