I.am.home.

2010-12-15 @ 11:46:44
Tillbaka i Sverige. Inte så dumt det heller.

Möttes på Landvetter av mamma, pappa och två konstiga kusiner med stora skyltar "vääääälkommen hem gullefjun". Funderade starkt på att bara gå förbi och ta en taxi hem.. ;)

Igår träffade jag Molly och vi gick på stan och tog en chailatte på EH. Efter det blev det OC-mys hemma hos mig.

Tisdagen fortsatte lika bra med att leta julklappar. Matilda, Malin och Micki köpte lite grejer, jag själv med mitt avmagnitiserade och nu spärrade kort höll mig till att få inspiration av dem.

Framåt kvällen blev det pepparkaksbak och lite mer OC plus en sallad från Kvantum. Våra pepparkakor vann nog utan tvekan alla priser i snygghet!

För lat för att lägga in mina egna biler, så snor Matildas:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback